Bestyrelsen
Morten Von Enoch
Bestyrelsesformand
Morten Von Enoch er uddannet socialrådgiver i 2015. Han har både før dette og efter arbejdet med mennesker i udsatte positioner. Både som leder af et bosted for voksne med psykiske udfordringer og sidenhen med børn og unge.
Fokus har altid været de mest komplekse anbringelser og i gennem 6 år har opgaverne centreret sig omkring de allermest udvikling- og kriminalitetstruede teenagere. Sideløbende med dette har Morten både været privatpraktiserende socialrådgiver med primært fokus på børn og ungesager og socialfaglig konsulent hvor han har ydet specialiseret konsulentbistand til mange hundrede plejefamilier. Disse opgaver har bl.a omfattet samarbejdsproblematikker, vederlagsforhandlinger eller anden faglig understøttelse med andre instanser fra anbringelsesområdet (Socialtilsyn, Familieretshuset m.fl.)
Morten er kendt for at have et skarpt fokus og være kompromisløs i forhold til at opnå de ønskede resultater.
Sandra Abild
Næstformand
Sandra Abild er uddannet socialrådgiver i 2001, og har i 25 år arbejdet med børn, unge og familier i udsatte positioner. Herunder som projektleder, myndighedsleder og igennem de sidste 5 år som selvstændig specialkonsulent, herunder med undervisning i ”Børnekatalogets Kurser” som har afsæt i Socialministeriets undervisning af socialrådgivere i landets kommuner.
Derudover har Sandra indgående erfaring i arbejdet med anbragte børn og unge, og plejefamilier, hvad enten dette er via konsulentbistand i komplekse samarbejdsproblematikker, vederlagsforhandlinger eller anden faglig understøttelse med andre instanser fra anbringelsesområdet (Socialtilsyn, Familieretshuset m.fl.)
Sandra har igennem sit arbejdsliv altid været tilknyttet og involveret i det sociale område, og har et stort fokus og ønske om bedst muligt at understøtte anbragte børn og unges vilkår, hvad enten dette er sagsforløbet i det kommunale regi` eller forhold på og i anbringelsesstedet.
Sandra har løbende opdateret sig med relevante kurser og efteruddannelse, herunder div. ledelsesuddannelser og senest Master i udsatte Børn og Unge, og faglig ledelse, fra Ålborg Universitet.
Nina Knage Thomsen
Bestyrelsesmedlem og sekretær
Nina Knage Thomsen er uddannet kontorassistent med offentlig forvaltning som speciale i 1999. Hun har arbejdet i forskellige forvaltninger blandt andet juridisk seketariat, borgmester sekretær og som økonomisk sagsbehandler. Derud over har hun arbejdet som vikar på opholdssted for unge teenagere.
Nina har sammen med sin mand Allan været plejefamilie i 8 år. Fokus har været omsorgssvigtede børn under 10 år samt relationsarbejde.
Sideløbende med dette har Nina opbygget virksomhed. Hun udlejer sommerhuse samt har værelsesudlejning til studerende gennem Aarhus Universitet.
Nina er kendt for at have fokus på kommunikation, sans for detaljer og stor interesse i faglig udvikling samt fokus på bio børns vilkår. Privat er Nina gift med Allan, de har været sammen i 28 år og de har sammen 4 børn.
I HeartWorker er hun ansvarlig for den telefoniske sparing, rådgivning af plejefamilier, ledelse af specialistteamet og planlægning af aktiviteter for medlemmer.
Isabella Katrine Kjeldbjerg
Bestyrelsesmedlem og kommunikationsansvarlig
Isabella Katrine Kjeldbjerg har en bachelor i Kommunikation og Digitale Medier fra Aalborg Universitet, og er på nuværende tidspunkt i gang med en Kandidat i Kommunikation fra Aalborg Universitet.
Isabella bor i Aalborg og arbejder for Aalborg Kommune på Borgmesterkontoret. Isabella kommer selv fra en plejefamilie, hvor hun er biologisk barn. Derudover arbejder hun også som aflastning for et af plejebørnene i familien.
I HeartWorker er hun kommunikations- og SoMe-ansvarlig.